[:en]

Uzbekistan may implement another toll road project The project on construction of the Tashkent – Andijan toll road is currently being prepared by the consulting companies (Pwc, Arup). These companies will submit their documents by the end of February. According to preliminary data, the project will be 350-360 km long. The 4-lane road construction project has high economic and social impact nationwide. The project is planned to be implemented in 3 stages (1. Kamchik tunnel, 2. Tashkent-Angren road, 3. Kokand-Andijan road). It is anticipated that the World Bank will sign the Project Implementation Agreement after the initial financial and technical calculations have been made. In addition, according to international standards, the pavement is cement or bitumen, its impact on traffic flow and adjacent facilities, and other important technical and economic issues are in the process of technical and economic calculations ( By October 2020). When the project is considered feasible, tender documents (by April 2021), tender procedures (until April 2022) and a public-private partnership agreement are expected to be signed with the winner in April 2022. Construction will continue until 2025-2026.[:uz]

O‘zbekiston yana bir pullik yo‘llar qurish loyihasini amalga oshirishi mumkin. “Toshkent — Andijon” pullik avtomobilь yo‘lini qurish loyihasini ayni kunda konsulьtatsiya xizmatlarini ko‘rsatuvchi kompaniyalar (Pwc, Arup) tomonidan dastlabki texnik iqtisodiy hisob-kitob hujjatlari tayyorlanmoqda. Ushbu kompaniyalar joriy yilning fevralь oyi oxiriga qadar hujjatlarni taqdim etadi. Dastlabki ma’lumotlarga ko‘ra, loyiha uzunligi 350-360 kilometr atrofida bo‘ladi. Asosan 4 yo‘lakdan iborat bo‘ladigan yo‘l qurish loyihasi respublika miqyosida yuqori iqtisodiy-ijtimoiy ta’sirga ega. Ushbu loyihani 3 bosqichda (1. Qamchiq avtomobilь tonneli, 2. Toshkent–Angren yo‘li, 3. Qo‘qon–Andijon yo‘li) amalga oshirish rejalashtirilmoqda. Loyihaning dastlabki moliyaviy va texnik  hisob–kitoblari taqdim etilgandan so‘ng, Jahon banki bilan loyihani amalga oshirish bo‘yicha bitim imzolanishi ko‘zda tutilgan. Bundan tashqari, xalqaro standartlardan kelib chiqib, yo‘l qoplamasi tsement yoki biton bo‘lishi, transport oqimi va yo‘l atrofida joylashgan ob’ektlarga ta’siri va boshqa muhim texnik-iqtisodiy va tijoriy masalalar texnik-iqtisodiy hisob-kitoblar jarayonida (2020 yil oktyabrь oyiga qadar) aniqlanishi lozim. Loyihani amalga oshirish maqsadga muvofiq deb topilganda, tender  hujjatlari tayyorlanib (2021 aprelь oyiga qadar), tender bosqichlari amalga oshirilishi (2022 yil aprelь oyiga qadar)  hamda tender g‘olibi bilan 2022 yil aprelь oyida davlat-xususiy sheriklik asosida bitim izolanishi kutilmoqda. Qurilish ishlari 2025-2026 yilgacha davom etadi.[:ru]

Узбекистан может реализовать еще один проект платной дороги Проект по строительству платной дороги Ташкент – Андижан в настоящее время готовится консалтинговыми компаниями (Pwc, Arup). Эти компании представят свои документы до конца февраля. По предварительным данным, длина проекта составит 350-360 км. Проект строительства 4-полосной дороги имеет большое экономическое и социальное влияние по всей стране. Проект планируется реализовать в 3 этапа (1. Тоннель Камчик, 2. Дорога Ташкент-Ангрен, 3. Дорога Коканд-Андижан). Ожидается, что Всемирный банк подпишет Соглашение об осуществлении проекта после того, как будут сделаны первоначальные финансовые и технические расчеты. Кроме того, в соответствии с международными стандартами дорожное покрытие является цементом или битумом, его влияние на транспортный поток и прилегающие объекты, а также другие важные технические и экономические вопросы находятся в процессе технико-экономических расчетов ( К октябрю 2020 года). Когда проект будет считаться осуществимым, ожидается, что тендерные документы (к апрелю 2021 года), тендерные процедуры (до апреля 2022 года) и соглашение о государственно-частном партнерстве будут подписаны с победителем в апреле 2022 года. Строительство будет продолжаться до 2025-2026 гг.[:]